irónia 2012.11.30. 08:56

Párosodna a kanca

Jáááj, dicsákbuksi, mennyi frissen mázolt csáje. Ettől majd szebben lebben a kalász, édesebben virít a pipacs, meg az árvalányhaj a ködmönömön. Majd a traktoron nem lesz ilyen fúlhádés, az a smink. Szolibérletre sem megy több, mint Cosmora. Nem hittem volna, hogy van az a pénz, amiért ezek a jóemberek elvállalják, hogy ország-világ-mező előtt, rommá égetik magukat. Mikor még ment a lánytoborzás, egy másik ilyen időfecsérlős, pinamutogatós szájton, kettő!!! gazda is írt nekem, hogy ha szívesen kelek reggel 5kor és etetem a vaksötétben a tíkokat, akkor az ertéel egyik kollégája, majd jól megszervezi, ezt a meghitt kis rándévút. Azt hiszem volt a válaszomban egy nem kevés, leplezetlen öröm és boldogság, hogy végre vasvillával trágyázhatok a hites uram közvetlen közelében, miközben a takarmány és lószar illat konzerválja a civilizációba vetett összes hitem.

Csak azt nem értem, ha már mindenképpen hülyét akartak csinálni magukból, akkor ezt tehették volna, valamivel méltóságteljesebben is. Főzzél lecsót. More. Meg, hogy simogassál malacot, markold meg a vasvillámat,te asszonyállat. De a legjobb mégis a vívódás,mintha a bolygón nem lenne több nő. Jelzem, hogy az a luvnya, aki bevállalta ezt
a kamerás alázást, sohaabüdöséletben nem lesz megfelelő párja ezeknek a szerencséseknek. Tehát ezek kilőve,és marad az összes többi. Nem is annyira hülyék ezek a gazdák. 

Jah,és az a óbazmeganyuka, a malacok tomijának ősanyja?   Istenem, mit vétettem. Anyóspajti keményebb, mint Chuck Norris, pedig olyan nem létezik.

süti beállítások módosítása