Pár napja pörgök már ezen, és mivel ma, azt is a fejemhez vágták, hogy, tudtam-e, hogy a szarkazmus idővel szarkalábbá változik, válaszom: naná, hogy tudtam, ezért gyűjtöm őket, te alulkompenzált frusztrált kis gyógyegér, szóval azt mondta nekem nemrég egy ilyen kritikalfasz, hogy szerinte én egy kamu pasi vagyok. Merhogy, kapaszkoggyá: túl jól írok! Belenéztem a tükörbe, hááá így nézne ki a kuki? És minek adtak hozzá ekkora légzsákokat? Mert a nőknek nincsenek gondolataik? Vagy mi van? Nah, kérem, álljunkmegegyszóra. Én nem jól írok, hanem megmondom neked, te férfiállat, hogy tudom, mert sokat tapasztalt luvnya vok, tudom, mi játszódik le a kicsi kis agyacskádban, ha pinaközeli állapotba esel. Egyenes csík, agyhalál. És ez nem azért van, mert engem is farokkal látott el a teremtő, hanem mert az élet egyszerű, szaporodni mindenki tud, mi más mozgatná a világot, mint az örök harc, hogy ti kibérelni akarjátok azt a barlangot, amit mi meg eladni. Nah ez azegyrészt. Másrészt, azt a férfisoviniszta világot, melyet ilyen faszkalapokkal bútoroztak tele, alapjaiban rengetné meg, annak a felismerése, hogy a nőknek, minő csoda, de hogy van agyuk. És abban az agyban, néhanap előfordulnak gondolatok és van olyan, aki még ki is mondja, sőőőőőt, még le is írja. Hihetetlen, mi? Hát az.

süti beállítások módosítása